Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

EZT tedd a kirakatba.

EZT tedd a kirakatba.

Én a (termál)vizilovakkal vagyok.

2018. március 24. - Egyedül ébredő

Persze, hogy a kétezertizennyolcas év is egy akkora faszsággal nyitja rám a rémpolitikai szörnycirkusz kapuját, hogy az agyamat eldobtam… közben megtaláltam, így már nem csak fotoszintetizálni tudok…. ahogy a tisztelt ház zöme.
Szóval, a rokkant egészségügy, az análisan megrakott oktatásügy, a szétvert szoc. háló, a haldokló és otthonaikból kivert banki károsultak, a kátyúkban gazdag úthálózatunk, a szétlopott és tetszhalottként veszteglő nyugdíjrendszerünk mellett VÉGRE meghallottam az év költségvetési trükkökkel és EU-s játékpénzzel támogatott pacisuli, termálvizes lópancsoló (lovasakadémia, lórehabilitáció) projektjét !!

Taps. Lassan megszületik az alkoholban táncoló, stresszben gazdag, agyilag full zokni lovasnemzet, akik rehabolt lovakon tolhatják a tolvaj ipart, akadémiai szinten…
Lehetne Roúúúzsa Sándor Akadémia az intézmény neve? Csak úgy…miért ne? :D

*
Idén sem leszek büszkébb a mélysötétben rekedt, magyaros hovatartozásom miatt… már érzem.

MINDEN lótartó felelős lóállományának termálvizes képzéséért!
(Tudok akciós lógumisapkát…komolyat robbanhat ez a biznisz, ha beindul a medencés lóüdültetés… :D)

A bejegyzés trackback címe:

https://dislikekirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr2813775498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása